Monday 12 March 2012

sedih yang teramat !



.assalamualaikum kawan :(
.aku betul-betul sedih ni weh, dah tak tahu nak cakap macam mane lagi dah. 24 jam asyik ingat bende yang same aje. koranga ade petua tak macam mane nak hilangkan rasa rindu kita ni kat seseorang?. kalau korang ada petua, share-share la dengan aku. betul-betul memerlukan petua korang tu. harap dapat membantu aku untuk melupakan si dia~ hubungan hampir 2 tahun aku dengan dia putus macam tu je. bukan masalah besar pun. mungkin masing-masing ego kot. huh ! entah la. aku rase aku tak dapat terime kenyataan lagi kot yang aku dengan dia dah tak ade ape-ape lagi dah. tapi, aku dengan dia dah janji, walau ape pun yang terjadi kiteorang still kawan. tapi mungkin dia dah tak ingat janji-janji semua tu.



.si dia sendiri berjanji dengan aku walaupun kiteorang ni dah tak ade ape-ape hubungan lagi,still kiteorang berkawan tapi, mane janji dia tu?. campak ke mana?. dalam longkang?. tong sampah?. tadek pasai la weh. disebabkan perkara ni, aku dah kurang percaya kat lelaki dah. kau nak kata apa kata lah. cinta pandangan pertama memang perit weh aku bagitau kat korang. lebih baik aku tak payah bercinta dari dulu, dok buat hal sendiri lagi bagus. aku rasa macam orang bodoh pulak. ye ! aku mengaku yang aku betul-betul rindu kat si dia tapi nak buat macam mana kan?. menangis air mata darah sekali pun, benda yang dah lepas tak boleh di ulang kembali. pasrah aje la aku ni. 




.aku akan jaga phone yang dia bagi ni kat aku. walaupun hanya lah phone biase-biase aje tapi phone ini amat bermakna dan berharga bagi aku. aku akan jaga sampai masanya aku akan pulang kan phone ini kepada tuan nya semula. tunggu masa aje aku akan pulangkan. 
aku janji !

sekian :'( wassalam~


budak kepala hitam

No comments:

Post a Comment