Tuesday 20 December 2011

.gay ohh gay !

.BOOM ! BOOM ! BOOM !
.hallo hallo semua =) seperti biase didahulukan dengan bismillahirohmanirrohim dan juga assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. (amboih ! macam ustazah pulak aku kan?.HAHA ) okay ! aku nak share pandangan aku sikit la mengenai ''PASANGAN GAY'' ! topik hot beb ! bagi aku hot lah weih~

.ape diorang takde rasa malu ke haa?.ape?.korang bangge a eah?.yang korang tu gay?. astargfirullah al'azim. mengucaplah korang nih. maksod aku korang tu ialah golongan gay lah. faham?.HAHA :D bukan aku nak tunjuk yang aku nih alim tapi beb ! gay?.hishhhh ! ape korang dapat haa?.dengan hubungan sejenis korang tu. HAIYA~ XD sangat teruk woo~ HAHA =) bukan aku nak cakap pasal gay jep, tapi lesbian pun same - -'  2 x 5 jugak lahh.
2 x 5 = 10 ,kan?.kan?.kan?. (belajar subjek math sekejap) ! ape korang best ea?. jalinkan hubungan sejenis tu?. ohh ! sesungguhnya aku tidak mengerti :p

,aku punyelah rajin pergi search dekat internet korang tahu??. HAHA =) rajin tak?. rajin tak?.
.aku jumpa ini ! 

==> Pelajar Malaysia Tajaan PETRONAS Kahwin Kaum Sejenis (Gay) di Dublin <==



.bodoh tak bodoh kan?. --' kau takde citerase yang lebih elok ke haa ARIFF ALFIAN ?
.okay ! bukan nak mengata cuma nak share sahaja yaa =)
.now ! masa untuk tidur. time aku taip semua nihh pada ::
 jam => 2 : 08 AM 
date => 20/ 12 / 2011


.AMARAN ! no gays or lesbian in your life ! PEACE YOO =)

budak kepala hitam

No comments:

Post a Comment