Tuesday 27 December 2011

.balik kampung ! xD

ASSALAMUALAIKUM ! hikhok ! hikhok ! :D
.tibe-tibe mood aku nak menaip and update blog ni meningkat dengan mendadak ! HAHA :D aku just taip kat dalam Microsoft Word dulu. pastu 9ti aku copy paste jep lah bende alah ni masuk dalam blog.  okay tak?.  okay ! aku sekarang tengah sakit perut ! aduhh ! bukan sebab nak berak weih ! tp sebab aku dalam kereta sekarang nihh and jalan at area sini bengkang bengkok . huh ! amat tidak menyenangkan doe ! ape bole buat. aku sekarang ontheway nak balik kampong. haha :D happy gegile aku beb ! banyak tujuan aku ke kampong sebenarnye ^_^ suke suke suke ! okay lah ~ aku nak stop at sini jep lah.tak tahan sangat dengan jalan ni. nak muntah pun ade ~ haiyaa XD memeningkan woo~ papay for now ! =)

.okay ! kat bawah ni ialah date and waktu berapa aku menaip. Sebab aku belom post dalam blog lagi lahh~ HAHA =)

*7 december 2011*
*11:41 PM*

budak kepala hitam

No comments:

Post a Comment