Saturday 17 December 2011

.hampa yang buat nih takda akai ka??.

.okay ! tajuk aku kali ni adalah seperti diatas =) HAHA,aku lupe na bagi salam dulu. hai hai~ ASSALAMUALAIKUM semua pembaca di blog aku. alahai~ macam ramai sangat orang yang follow blog aku nih. ape yang takde akai ni?.siapa yang takde akai ni?.haaaa~ jeng jeng jeng.korang taka lah siapa. ehee ^,^ cepat cepat. teka lah cepat. tik tok tik tok~ tettttt ! ! ! masa anda telah pun tamat.HAHA :D korang jangan dok layan sangat mood aku ni. mereng ja lebih :) 
.okay ! DIAM ! back to our topic. *cewahhh~ speaking lah konon =) * hehe, aku sebenarnye hairan dengan budak muda zaman sekarang *aku pun budak muda zaman sekarang jugak * sesetengah jep lah.asal haa weih?.korang takde otak ea?.nak fikir itu semua?.dok toreh toreh tangan tu buat apa?.hampa tak rasa sakit ka?.*amboih amboih ! loghrat utara pulak aku ni.HAHA :D abaikan yang lograt aku itu. entah betul entah tidak aku eja  pun tatao lah.haizzzz =,=' okay okay ! balik semula apa aku na cerita ni.kes toreh toreh tangan.aduyai~ ape kejadah nye lah korang na buat-buat gitu?.ta sakit ke?.
.itu menunjuk kan yang korang ni serupa dengan orang ang takde akai untuk berfikir. dah elok elok tangan korang cantik,lembut putih gebu berseri-seri,nak pi toreh toreh tu apasal?.kan dah hodoh tangan tu. berparut sana,berparot sini. dah lah toreh tangan tu sampai berdarag-darah. korang sebenarnye toreh ape ha?.kat tangan korang tu?.nama bf ea?.ke korang ni ade tekanan perasaan?.kalau ye pun ade tekanan perasaan kenape mesti kene toreh kat tangan?.luahkan perasaan disitu?.WOW ! amat dasyat sekali cara anda meluahkan perasaan. actually salah lah, korang tak sepatot nye buat cam gitu. toreh toreh kat tangan ni boleh meninggalkan parot. parot tu boleh diumpamakan seperti tatu tahu ta?.kan tatu tidak dibenarkan dalam islam =) okay ! hukum nya HARAM ! ingat sampai bila-bila.save dalam kepala otak korang tu yaa :) 

.pape hal pun korang cuba lah tengok photo-photo ini semua =)



.AMARAN ! JANGAN MELAKUKAN AKSI SEBEGINI ! 


budak kepala hitam

No comments:

Post a Comment